reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Hornakova

Michaela Hornakova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sama sebou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Mušky

Michaela Hornakova

Mušky

Bývať vo vinárskom kraji je úžasné a keď mám vinice pod oknami, viac mi netreba. Už nekočíkujem dieťa medzi panelákmi. Som pozorovateľom života vo vinici. Na jar sa dívam ako sa vinič začína zelenať a rastú nové konáriky. Zrazu sú všetky nové výhonky preč a iba dva, čo ostali, sú priviazané. Všetky kríky vyzerajú ako jeden. V lete sledujem, ako sú z malých bobuliek väčšie a väčšie. Teším sa ako sa im darí. Na jeseň, keď sú už bobule riadne, sa nestačím diviť, koľko práce sú tí ľudia okolo hrozna schopní urobiť. A potom, zrazu sú strapce preč, pride jeseň, listy opadajú a začínajú lietať musky.  Mušky, ktoré sa vyhliahnu na kopách hroznových šupiek a keď už majú hrozna dosť, snažia sa dostať ku mne domov.

  • 6. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 589x
  • 0
Kolky nenalepovať!!!

Michaela Hornakova

Kolky nenalepovať!!!

Bola som si vybaviť výpis z registra trestov v Bratislave.  Na prvý pohľad to vyzerá celkom slušne. Žiadna zatuchnutá budova dýchajúca časmi minulými. Veľká svetlá vstupná hala, dva automaty na kolky (neverím, na polícii sa iba dočítate, kolky nepredávame!!!), jeden automat na poradové číslo. Stolíky, kde si môžete vypísať tlačivo. Príjemné.

  • 30. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 418x
  • 40
Pravda o materskej dovolenke

Michaela Hornakova

Pravda o materskej dovolenke

Nedávno som videla video, ktoré pojednáva o pravde o materskej dovolenke. Upravená žena s asi dvojročným dieťaťom pozerajú telku, okolo nich poriadok, dokonalá pohoda. Zrazu pri dome parkuje manžel. Žena sa rýchlo postaví a začne rozhadzovať veci okolo seba, dieťaťu namočí ruku do nejakého jedla a rozmazáva ho po stole, po dieťati, po sebe, rozstrapatí si vlasy. Keď manžel zbadá zúboženú manželku, vezme jej dieťa z rúk so slovami, choď si trochu oddýchnuť, ja sa oňho postarám. Pobavila som sa, priznávam.  A teraz moja realita.

  • 12. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 377x
  • 30
O malinovej chuti detstva

Michaela Hornakova

O malinovej chuti detstva

Milujem sobotné rána, keď sa nikto nikam neponáhľa. Rodina sedí pri stole a ja robím v kuchyni raňajky. Na rožky natieram maslo a otváram pohár s malinovým džemom. Zásoby iných chutí  od mám sa už minuli, ale drahý kúpil minule tento v obchode. Tá vôňa. Natieram džem pomaly na rožky a neviem odolať nutkaniu strčiť do pohára prst a s chuťou ho oblíznuť. Hmm, zabudla som ako veľmi milujem malinový džem.

  • 7. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 731x
  • 0
O papieriku a čarovnej skrinke

Michaela Hornakova

O papieriku a čarovnej skrinke

Pred nedávnom bol Oliver s dedkom na veľkom futbalovom ihrisku. Kopali si loptu, naháňali sa a keď už boli dostatočne unavení, rozhodli sa ísť domov. Zrazu zbadal Oli na tráve papierik od žuvačky a rozbehol sa k nej.

  • 26. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 705x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu