reklama

Kolky nenalepovať!!!

Bola som si vybaviť výpis z registra trestov v Bratislave.  Na prvý pohľad to vyzerá celkom slušne. Žiadna zatuchnutá budova dýchajúca časmi minulými. Veľká svetlá vstupná hala, dva automaty na kolky (neverím, na polícii sa iba dočítate, kolky nepredávame!!!), jeden automat na poradové číslo. Stolíky, kde si môžete vypísať tlačivo. Príjemné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

Kolky mám. Vytlačím si poradové číslo na automate, ktorý je prelepený papierom a hore je napísané TU STLAČIŤ!!! Stláčam, mám na výber? Beriem tlačivo a hľadám pero. Stolov je tam asi 10, kde si môžete vypísať tlačivo, pero ani jedno. Žeby ho nedali? Alebo slovač príde na úrad a zoberie si pero domov? No nič, šmátram v kabelke, pero nikde a tak prosím o pomoc čakajúcu pani s už výpisaným tlačivom. Ochotne požičia, ja radostne ďakujem. Vypisujem tlačivo. Je úplne jednoduché, nemám dôvod váhať, čo kde napíšem. Predomnou je ešte asi 12 čísel a tak pozorujem miestnosť a ľudí. Zrak mi padá na nalepené A4 na presklených dverách, za ktorými sedia v kabínkach tety a tlačia výpisy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

KOLKY NENALEPOVAŤ!!!

Nie iba raz, niekoľkokrát, vpravo, vľavo, všade. Aj na stenách, aby sa nezabudlo. V strede krásnych presklených oblepených dverí, je nalepený smajlík. Akoby ospravedlňoval tie rozkazy okolo.

Potom sa mi pohľad zastaví na tabuli, kde sú vzorovo vypísané tlačivá.

ADRESA ŽIADATEĽA MUSÍ BYŤ VYPÍSANÁ!!!

Opäť KOLKY NENALEPOVAŤ!!!

alebo

AKO POSTUPOVAŤ:

ZOBERTE SI TLAČIVO

VYPÍŠTE VŠETKY ÚDAJE PODĽA VZORU

ADRESA ŽIADATEĽA MUSÍ BYŤ VYPÍSANÁ!!!

PRIPRAVTE SI KOLOK

PRIPRAVTE SI OBČIANSKY PREUKAZ

ZOBERTE SI PORADOVÉ ČISLO

ZVUKOVÝ SIGNÁL V 30 SEKUNDOVÝCH INTERVALOCH, VÁM OZNÁMI, ŽE STE NARADE

AK NESTIHNETE ZAREAGOVAŤ VČAS, MUSÍTE SI ZOBRAŤ NOVÉ PORADOVÉ ČÍSLO!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všade samé výkričníky. Možno nie sú úplne všade, kde som ich napísala, možno som necitovala bezchybne, ale pocit, ktorý som z celej komunikácie mala, bol ako keby som bola na vojne a niekto po mne strieľal rozkazy. Zvukový signál. 30 sekundové intervaly.

Ak nestihnete zareagovať včas, budete čistiť rajóny! Kolky nenalepovať! Inak 20 klikov.

Evidentne sa tu snažia, aj kolky si môžete kúpiť , aj tlačivá majú, aj stoly. Čo by komu urobilo, keby napísal aj tie oznamy inak. Prosím, nenalepujte kolky. Bez výkričníkov by sme sa snáď tiež vedeli zaobísť. A tá posledná veta v návode ako postupovať ma úplne dostala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Za výpis, čo znamená to, že teta vás nájde podľa vypísaného tlačiva v databáze, stlačí print, podá vám papier a celé to trvá 30 sekúnd, platíte 4 eurá. Okrem toho, že už tie tety a celý zoznam ďalších ľudí platíte z daní a odvodov.

Keď už nie preto, že sme slušní ľudia, tak aspoň za tie štyri eurá, by sme si my klienti zaslúžili normálnu, slušnú formu komunikácie.

Michaela Hornakova

Michaela Hornakova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

sama sebou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu